fiogf49gjkf0d


Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Aktuality

6th European InZane 2012

Jurek Hueber, 26.6.2012

...O původu skandinávských božských bytostí Valkyrií by se dalo jistě mnoho polemizovat, neboť severská mytologie je mnohdy nejasná. A tak se v jednom příběhu o nich dočítáme jako o královských dcerách, v jiném jako o bohyních z rodu Ásů, které tvoří krásné válečnice, mající za úkol dohlížet na válečné boje a hlídat ty, co nesmí padnout. Po boji se na okřídlených koních snášejí na bojiště, aby vybrané duše přenesly do Valhaly...

Když se řekne Valkyrie Riders Cruiser Club Czech Republic (www.valkyrieridersmoravia.cz), většina motorkářů ví, že se jedná o sdružení majitelů a příznivců strojů Honda F6C Valkyrie, zkráceně nazývané též „Těžká vozba“, neboť „ef-šestky“ jsou mohutné šestiválcové motocykly, mající obsah minimálně 1500 kubických cenťáků a více. Tento klub je evidován v rámci celosvětové sítě VRCC se sídlem v USA jako oficiální Chapter pro Českou republiku.
European InZane 2012 je akce, která se koná po vzoru stejného setkaní, jež Valkyrie Riders Cruiser Club v USA pořádá. V této zemi, byť se jedná o sdružení majitelů motocyklů značky Honda, byl také klub původně založen. Letošní celosvětové již 12. setkání se bude konat v Arkansasu. V rámci evropského setkání European InZane 2012 proběhl sraz poprvé v České republice, a to v překrásném prostředí lipenské přehrady, ve dnech 14. - 17. června 2012. Jednalo se již o šesté evropské setkání, jehož předchozími pořádajícími státy byly Polsko, Německo, Finsko, Francie a Švédsko. Po letošním srazu se setkání „Těžké vozby“ přesune opět do Polska a následující rok pak do Anglie.
Po dlouhém hledání byl pro tuto akci vybrán Wellness Hotel Frymburk, který je největším hotelovým wellness komplexem v České republice. Rozkládá se na břehu lipenské přehrady ve stejnojmenném městečku Frymburk na ploše 6,5 ha v nadmořské výšce 740 m. Hotel nabízí vysoký standard kvality ubytovaní, gastronomických a wellness služeb a maximálně tak splňoval představy organizátorů pro tuto akci. Nádherné prostředí Šumavského národního parku a krásné silnice se spoustou cílů k vyjížďkám nabídly nezapomenutelné zážitky všem zůčastněným. Pro ty byl připraven rovněž bohatý program, kde si mohl každý vybrat to své. Nechyběla diskotéka, vystoupení kapely Las Vegas, možnost letu vrtulníkem či mytí motorky slečnou nahoře bez. Připravena byla degustace moravských vín, vystoupení kaskadérů, ohňostroj a další zajimavosti. Večerní program probíhal na dvou scénách a druhé večeře byly formou grilování všeho možného, včetně prasete.
Hlavní vyjížďka měřila asi 120 km a jejím cílem nádherný zámek Kratochvíle u Netolic. Organizátoři domluvili vjezd až do zahrady zámku – a byl opravdu impozantní. Zde bylo připraveno bohaté občerstvení, včetně doprovodného programu. Nechyběla dobová hudba v kostýmech, kejklíři, ukázka sokolnictví a možnost prohlídky, a to i pro veřejnost jinak uzavřených prostor zámku.

Zeptali jsme se, jak akci samotnou hodnotí její hlavní organizátor a prezident VRCC Czech Republic, Radek „Drag“ Holomáč:
MotoRoute: "Radku, máš akci již za sebou a lze říci, že byla velmi úspěšná. Dnes už víme, že jsi spolu s týmem zvedl laťku evropské úrovně. Jak hodnotíš její přípravy i vlastní průběh?"
Radek Holomáč: "O pořádání InZane v ČR jsem požádal na poradě prezidentů ve Francii před dvěma lety. Od té doby vlastně začaly přípravy. Mnoho lidí znamená též více názorů, proto jsem pořádání vzal na svá bedra a přivolal na pomoc agentury. Setkání InZane, to jsou stovky hodin práce, tisíce naježděných kilometrů, nespočetně provolaných minut a spousta času u počítače. Na místě akce jsme byli s týmem týden předem a pilovali jsme detaily jak srazu, tak vlastních vyjížďěk. Všechny trasy byly několikrát projety. Taktéž byl testován hotel, neboť jsme si nemohli dovolit nic ponechat náhodě.
Počasí nám při finálních přípravách vůbec nepřálo, pršelo celou dobu a já měl depku ani nevíš jakou. Samozřejmé, že i na deštivou variantu jsme byli připraveni. Obrovský party stan na terase hotelu i na vyjížďce byl nachystán. Nakonec se počasí umoudřilo až ve středu, těsně před akcí, a vydrželo celou dobu. Je mi jasné, že počasí dělá hodně, a proto slunečné dny pomohly k obrovskému úspěchu této akce.
Letošního European InZane se zůčastnilo celkem 270 vlastníků motocyklů ze 17 zemí. Nejvzdálenější účastník byl z USA a Kavkazu. Bylo zde celkem 180 motocyklů, z nichž 141 bylo Valkýrií.
Sám zorganizovat takovou akci bych nikdy nedokázal, proto musím poděkovat hlavně mojí ženě Aleně, kamarádům, kamarádkám mnou zvané „Kachny“ a všem dalším, kteří odvedli obrovský kus práce. Stranou nesmí zůstat poděkování agentuře Alči, Wellness Hotelu Frymburk, všem sponzorům, městu Frymburk, stejně jako místním hasičům, personálu zámku Kratochvíle, a především všem zúčastněným za skvělou atmosféru, a v neposlední řadě také těm, kteří nejen mě házeli klacky pod nohy, protože navzdory hlavně jim jsme o to víc na tomto projektu pracovali."

Letošní setkání European InZane 2012, poprvé ve své historii konané v České republice, skončilo dobře. Na poradě prezidentů ze 14 států Evropy bylo slyšet ohlasy a pozitiva. Dobrá organizace, program, jídlo, dobré zázemí hotelu a především lokality. Při slavnostním ukončení nešetřili účastníci potleskem. A tak může právem hřát české Valkýristy u srdíčka a mohou být pyšní na to, že i v Česku se umí o své přátele postarat na velmi vysoké úrovni.
Přejeme všem našim „šestiválcovým“ kamarádům i kamarádkám (pozn. redakce: na setkání bylo totiž přítomno i 17 řidiček těchto legendárních motocyklů) za všechny čtenáře MotoRoute, aby jim ty jejich stroje dělaly radost, stejně jako nám když je slyšíme, neboť zvuk šestiválce je nenapodobitelný. Přejeme českému chapteru Valkyrie Riders Cruiser Club, i jejich prezidentovi Radkovi „Drakovi“ Holomáčovi, hodně bezpečných kilometrů a spoustu minimálně stejně tak zdařilých akcí, jako byla právě ta letošní InZane 2012.

 

Další odkaz:
http://vimeo.com/44489183

Foto: Andrea Kolumná a Radek „Drak“ Holomáč.


InZane_2012_001
InZane_2012_001
InZane_2012_002
InZane_2012_002
InZane_2012_003
InZane_2012_003
InZane_2012_004
InZane_2012_004
InZane_2012_005
InZane_2012_005
InZane_2012_006
InZane_2012_006
InZane_2012_007
InZane_2012_007
InZane_2012_008
InZane_2012_008
InZane_2012_009
InZane_2012_009
InZane_2012_010
InZane_2012_010
InZane_2012_011
InZane_2012_011
InZane_2012_012
InZane_2012_012
InZane_2012_013
InZane_2012_013
InZane_2012_014
InZane_2012_014
InZane_2012_015
InZane_2012_015
InZane_2012_016
InZane_2012_016
InZane_2012_017
InZane_2012_017
InZane_2012_018
InZane_2012_018
InZane_2012_019
InZane_2012_019
InZane_2012_020
InZane_2012_020
InZane_2012_021
InZane_2012_021
InZane_2012_022
InZane_2012_022
InZane_2012_023
InZane_2012_023
InZane_2012_024
InZane_2012_024
InZane_2012_025
InZane_2012_025
InZane_2012_026
InZane_2012_026
InZane_2012_027
InZane_2012_027
InZane_2012_028
InZane_2012_028
InZane_2012_029
InZane_2012_029
InZane_2012_030
InZane_2012_030
InZane_2012_031
InZane_2012_031
InZane_2012_032
InZane_2012_032
InZane_2012_033
InZane_2012_033
InZane_2012_034
InZane_2012_034
InZane_2012_035
InZane_2012_035
InZane_2012_036
InZane_2012_036
InZane_2012_037
InZane_2012_037
InZane_2012_038
InZane_2012_038
InZane_2012_039
InZane_2012_039
InZane_2012_040
InZane_2012_040
InZane_2012_041
InZane_2012_041
InZane_2012_042
InZane_2012_042
InZane_2012_043
InZane_2012_043
InZane_2012_044
InZane_2012_044
InZane_2012_045
InZane_2012_045
InZane_2012_046
InZane_2012_046
InZane_2012_047
InZane_2012_047
InZane_2012_048
InZane_2012_048
InZane_2012_049
InZane_2012_049
InZane_2012_050
InZane_2012_050
InZane_2012_051
InZane_2012_051
InZane_2012_052
InZane_2012_052
InZane_2012_053
InZane_2012_053
InZane_2012_054
InZane_2012_054
InZane_2012_055
InZane_2012_055
InZane_2012_056
InZane_2012_056
InZane_2012_057
InZane_2012_057
InZane_2012_058
InZane_2012_058
InZane_2012_059
InZane_2012_059
InZane_2012_060
InZane_2012_060
InZane_2012_061
InZane_2012_061
InZane_2012_062
InZane_2012_062
InZane_2012_063
InZane_2012_063
InZane_2012_064
InZane_2012_064
InZane_2012_065
InZane_2012_065
InZane_2012_066
InZane_2012_066
InZane_2012_067
InZane_2012_067
InZane_2012_068
InZane_2012_068
InZane_2012_069
InZane_2012_069
InZane_2012_070
InZane_2012_070
InZane_2012_071
InZane_2012_071
InZane_2012_072
InZane_2012_072
InZane_2012_073
InZane_2012_073
InZane_2012_074
InZane_2012_074
InZane_2012_075
InZane_2012_075
InZane_2012_076
InZane_2012_076
InZane_2012_077
InZane_2012_077
InZane_2012_078
InZane_2012_078
InZane_2012_079
InZane_2012_079
InZane_2012_080
InZane_2012_080
InZane_2012_081
InZane_2012_081
InZane_2012_082
InZane_2012_082
InZane_2012_083
InZane_2012_083
InZane_2012_084
InZane_2012_084
InZane_2012_085
InZane_2012_085

Vaše názory

K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor


RSS
© MotoRoute 2009-16 (MotoRoute s.r.o., Štefánikova 2193, Zlín, IČO 28323726, DIČ CZ 28323726, zaps. v OR u KS v Brně, oddíl C, vložka č. 61333). Všechna práva vyhrazena.

Partneři: Čtyřkolky a motorky, Auto Moto Pneu, inzerce Autopes