Motopark Ostrava Honda a Yamaha

 


Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Tiskové zprávy

Nová Derbi Senda pro mladé jezdce

Meteorsport, 10.11.2010

Derbi Senda DRD, nabízena ve verzích R a SM, vždy byla pro mladé jezdce, takzvané srdcaře. Nové verze X-Treme a Racing překračují i ty nejdivočejší očekávání: absolutní špička v oblasti image, technologie a sportovního provedení.

Pro Derbi byl vždy název Senda stanoviskem svobody a vždy určoval takt off-road trhu pro náročného zákazníka. Ve verzi DRD reprezentuje to nejlepší, co tato třída může do vybavenosti a zpracování nabídnout. Nezpochybnitelní leadeři třídy 50 ccm, Senda DRD verze R (Enduro) a SM (Supermotard) reprezentují podstatu nepopsatelného požitku jízdy v terénu, přičemž DRD X-Treme a Racing perfektně ztělesňují hodnoty značky Derbi a zajišťují požadavky mladých jezdců a sportovních uživatelů.

DRD X-Treme a Racing byly kompletně přepracovány v rámci technického rozsahu a stylu. Grafika, křivky, přední světlo a sedlo jsou úplně nové: jsou to vylepšení, která dávají novou rodinu DRD příkladem cílevědomého designu a čisté zábavy.

Nové varianty X-Treme enduro a supermotard převzaly prvotřídní znaky z verze Racing. Tyto zahrnují vysoce výkonné přední světlo s panelem pro závodní číslo a zadní LED světlo, které dává motocyklu stylový, high-tech dojem opravdové profi mašiny. Dále je motocykl vybaven multifunkčním přístrojovým panelem, kdy vše je na dosah dotyku konečku prstu.
Robustní struktura dvojitého rámu z vysoce odolné oceli dává Sendě DRD neskutečnou svižnost a sílu.

Derbi Senda DRD Racing , která je také dostupná v obou verzích R a SM, je vybavena prvotřídními technickými řešeními a znaky. Nová Racing se může pochlubit nejlepšími tlumícími komponenty jak vepředu tak vzadu, přesně tak, jak byste očekávali od Derbi řady DRD. Vepředu je 41 mm silná vidlice se zdvihem 195 mm. Zadní tlumič pracuje ve spojení se špičkově rozvrženou kyvnou vidlicí (hliníková ve verzi Racing a ocelová ve verzi X-Treme), která doplňuje svižnost jedinečného šasí.

X-Treme a Racing přichází s brutálním brzdovým systémem: 260 mm kotouč vepředu a 220 mm vzadu pro maximální bezpečí ve všech situacích.

Verze R a SM obou tříd X-Treme a Racing se odlišují osazením kol. R model enduro je vybaven 21“ vepředu a 18“ vzadu s offroadovými pneumatikami, SM supermotard běží na obou 17“ kolech se silničními pneumatikami.

 

Oba modely jsou poháněny zážehovým, kapalinou chlazeným 50 ccm 2T motorem, davajícím třídě DRD X-Treme a Racing bušící výkon s maximálním kroutícím momentem, dostupným již v nizkých otáčkách motoru. Ve shodě se současnými emisními regulacemi Euro2 dělá 2-taktní 50 ccm motor modely Senda neskutečně požitkářské a dává jim pravý profesionální výkon.
Nízká hmotnost, spolehlivý motor v zábavném, hbitém a mnohostranně použitelném motocyklu, to je Derbi Senda.

 

Technické specifikace 

 
X-TREME (R/SM)
RACING (R/SM)
Motor
Jednoválec dvoutaktní
Jednoválec dvoutaktní
Vrtání x Zdvih
39,88  x 40 mm
39,88 x 40 mm
Obsah motoru
49,9 ccm
49,9 ccm
Výkon
 
 
Kr. moment
 
 
Chlazení
Kapalina
Kapalina
Startování
Nožní
Nožní
Kompresní poměr
11,5:1
11,5:1
Palivo
Bezolovnaté
Bezolovnaté
Systém mazání
Automatické
Automatické
Spojka
Vícelamelová mokrá spojka
Vícelamelová mokrá spojka
Převodovka
6 rychlostí
6 rychlostí
Rám
Ocelový
Ocelový
Přední tlumení
37 mm vidlice, zdvih 180 mm
41 mm vidlice, zdvih 195 mm
Zadní tlumení
 
Ocelová kyvná vidlice, hydraulický tlumič
Hliníková vidlice s přednastavitelným tlumičem
Přední brzda
260 mm kotouč s plovoucím třmenem
260 mm kotouč s plovoucím třmenem s 2 pístky
Zadní brzda
220 mm kotouč
220 mm kotouč
Pneumatiky
Přední - R: 80/90x21”; SM: 100/80X17”
Zadní - R: 110/80x18”; SM: 130/70X17”
Přední - R: 80/90x21”; SM: 100/80X17”
Zadní - R: 110/80x18”; SM: 130/70X17”
Maximální délka
R: 2,083 mm; SM: 2,030 mm
R: 2,119 mm; SM: 2,065 mm
Maximální šířka
817 mm
817 mm
Výška sedla
R: 900 mm; SM: 865 mm
R: 900 mm; SM: 865 mm
Rozvor kol
1413 mm (SM) - 1374 mm (R)
1413 mm (SM-R)
Kapacita nádrže
7,0 l
7,0 l
Hmotnost
96 Kg
96 Kg


Derbi Senda DRD X-treme
Derbi Senda DRD X-treme