Normfest

 


Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Aktuality

Ducati HyperParty 2013 - reportáž

Marek Olbert, 25.3.2013

Kdo je příznivcem italských motorek Ducati, jistě zaregistroval možnost účastnit se již třetí pražské HyperParty.
Díky nedostupnosti nových modelů se termín přesunul z 1. na 22. března, což však na výsledek nemělo žádný vliv a smíchovský klub MeetFactory praskal ve švech.
Krom jiných modelů Ducati a také nové Audi A3 Sportback šlo hlavně o to oficiálně představit nového Hypermotarda a novou Hyperstradu.
Program byl zajímavý. Míra Lisý představil motoškolu Bezpečně na motorce a na živo ukázal protipadací rám na Ducati Monster, přičemž si náklon mohli všichni přítomní vyzkoušet. Zkouška proběhla samozřejmě bez nastartovaného motoru, avšak účel splnila. Okouknout se dala i speciální limitovaná verze Ducati Monster Diesel, která nejezdí na naftu, jak by se mohlo zdát, ale je to společný projekt s módní značkou. Každý zájemce o tento model 1100 Evo v unikátní zelené barvě má vlastní štítek s "výrobním" číslem a kdo má potřebu se odlišit, tohle je jedna z cest.
Proběhla také bohatá charitativní tombola za přispění sponzorů a její výtěžek proto mohl být věnovám na dobrou věc. V tombole se vybralo úžasných 63 800,- Kč a neplánovaně byla také vydražena jedna z dalších cen, kterou
byl poukaz na okruhové ježdění od Racetracku za 12 000,- Kč. Dětský domov v Krásné Lípě u Rumburka díky této akci dostane 75 800,- Kč a vybuduje se za něj hřiště pro volný čas.
Během večera se o celkový program staral svou výmluvností a vtipem Tomáš Morávek a koule celé akci dala kapela Darwin. Během hudební přestávky proběhla módní přehlídka značky Diesel, kde neměly hlavní místo jen ženy, ale také muži s ukázkou svršků i spodků :o)
Největší a nejdůležitější program večera však bylo již zmíněné představení nových modelů, proto za všeobecného nadšení a hudebního podkresu sličné dívky ve slušivém Ducati oblečení na znamení slavnostně odhalily rudé
plachty a pod nimi rudé motorky. Pro doplnění atmosféry běžela úsměvná videoprojekce. Nicky Hayden při posezení u kávy s přítelkyní uvidí za oknem nového Hypermotarda SP a stihne jej, během jejího odskočení si na toaletu,
pořádně vyzkoušet.
O nových modelech jsme psali již v dřívější reportáži a také na webu ZDE.
Nové modely jsou krásné, ostatně jako i další Ducati, avšak zaznamenaly několik změn. Tou zásadní a hlavní změnou je celková ergonomie s posunutím stupaček řidiče, což bude mít za následek nepoměrně pohodlnější cestování, než na předchozím modelu. Nový Hypermotard i Hyperstrada jsou vybaveny stejnými motory 821,1 ccm s 81 kW výkonu a stejně tak mají shodný rám, podvozek, nádrž na 16 litrů, brzdy i tlumení. Rozdíl je u Hyperstrady, která je standardně dovybavena bočními kufry o obsahu 50 litrů, větrným štítkem, cestovním sedlem, centrálním stojanem a spodním krytem motoru. Rozdíl je také ve výšce sedla, kdy Hypermotard má 870 mm (890 mmm verze SP) a Hyperstrada "jen" 850 mm a navíc s možností seřízení na 830, nebo 810 mm.
Bude-li nám přáno, některou z těchto novinek vyzkoušíme a budeme vás informovat.

Novinky a celkovou letošní modelovou řadu Ducati si můžete prohlédnout na stránkách importéra www.ducati-czech.cz.

 


P3221777
P3221777
P3221778
P3221778
P3221779
P3221779
P3221780
P3221780
P3221783
P3221783
P3221786
P3221786
P3221790
P3221790
P3221795
P3221795
P3221802
P3221802
P3221804
P3221804
P3221809
P3221809
P3221813
P3221813
P3221817
P3221817
P3221818
P3221818
P3221819
P3221819
P3221820
P3221820
P3221830
P3221830
P3221831
P3221831
P3221834
P3221834
P3221838
P3221838
P3221841
P3221841