Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Aktuality

Horex VR6 Classic

Redakce, 15.8.2013

O šestiválcovém motocyklu VR6 staronové značky Horex jsme psali již několikrát. Výrobce nyní představil verzi VR6 Classic která, jak již název napovídá, disponuje několika retro prvky - drátovými koly, nátěrem laděným do červena připomínajícím stroje Horex z minulosti a hnědým sedlem se zřetelnými stehy. Kromě vzhledových úprav byl také optimalizován průběh kroutícího momentu pro příjemnější jízdu v nízkých otáčkách. Všechny uvedené změny vzešly z připomínek zákazníků a dealerů. Nový model v nabídce doplní typ VR6 Roadster, který je již nějakou dobu v prodeji.

Lepšího zátahu odpodu bylo dosaženo interferenčními trubicemi ve výfukovém systému a jinou palivovou mapou. Přepracovaný šestiválec nyní dosahuje nejvyššího výkonu 93 kW (126 k) při 8 500 ot./min. a kroutícího momentu 120 Nm už při 7 000 ot./min. Křivka krouťáku se přitom mohutně zdvihá hned od volnoběhu.

Změněny byly rovněž některé partie podvozku. Nejnápadnější jsou nová drátová kola Kineo z hliníkové slitiny s inovativním uchycením "niplů", umožňující kombinaci klasického vzhledu a vysokorychlostních bezdušových pneumatik. Přední plně stavitelná obrácená vidlice WP je stejná jako na modelu Roadster, ale nový je zadní nastavitelný tlumič Sachs.

Horex VR6 Classic bude v prodeji od podzimu 2013, objednat si ho můžete u dealerů již nyní .

 

Horex VR6 Classic - specifikace

Motor
 
Typ
Šestiválec, uspořádání VR6, 15° V
Vačky a ventily
TOHC (triple overhead camshaft) – 3 vačky
3 ventily na válec, radiálně uspořádané
Zdvihový objem
1 218 cm3
Vrtání x zdvih
68 x 55 mm
Nejvyšší výkon
93 kW (126 k) při 8 500 ot./min.
Nejvyšší kroutící moment
120 Nm při 7 000 ot./min.
Kompresní poměr
12,5:1
 
 
Převody
 
Spojka
Vícelamelová v olejové lázni, hydraulické ovládání
Převodovka
6-stupňová
Sekundární převod
Řetěz se stálým mazáním
 
 
Podvozek
 
Rám
Hliníková slitina, ocelová hlava řízení
Přední vidlice
Obrácená WP 48 mm, stavitelné předpětí, tlumení v obou směrech, zdvih 120 mm
Zadní vidlice
Kyvná vidlice s centrální jednotkou Sachs, stavitelné předpětí a útlum, zdvih 120 mm
Přední brzda
Dvojité kotouče 320 mm Braking, radiální 4-pístkový brzdič Brembo
Zadní brzda
Jeden kotouč 264 mm Galfer, 2-pístkový brzdič Brembo
ABS
Standardní výbava (BOSCH 9MB)
Kola
Drátová Kineo, hliníkové ráfky 3,50x17 (přední) a 6,00 x 17 (zadní)
Pneu
Přední 120/70 ZR 17, zadní 190/55 ZR 17
 
 
Rozměry, hmotnosti, výkony
 
Výška sedla
820 mm (+/-20)
Rozvor
1 506 mm
Úhel hlavy řízení
66°
Pohotovostní hmotnost bez paliva
249 kg
Palivová nádrž
17 l
Nejvyšší rychlost
250 km/h (elektronicky omezena)
 
 
Cena
Německo 24 500 EUR (plus doprava)
Rakousko 28 700 EUR (včetně dopravy)
Švýcarsko 28 900 CHF (plus doprava 750 CHF)

 

Horex VR6 Classic - video

 





Vaše názory

K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor