Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Aktuality

Nová vyklápěčka Schuberth C5

Redakce MotoRoute, 29.10.2021

Firma Schuberth představuje novou vyklápěcí přilbu C5!

Přilba jako první splňuje novou homologaci ECE-R 22.06, a to pro ježdění v zavřené i otevřené variantě P/J. Kombinuje v sobě špičkovou ochranu, skvělou aerodynamiku s aeroakustikou a subtilní design, čímž navazuje na to nejlepší z legendární řady C - C1, C2, C3 a C4. Pocit komfortu ale posunuje ještě mnohem dál díky exkluzivnímu konceptu bezešvých výstélek INDIVIDUAL.

 

Nová éra vyklápěcích přileb

Schuberth C5 představuje zcela novou éru vyklápěček, je to výsledek více než 20.000 hodin vývoje a testování 2.000 přileb v laboratoři simulující vlivy větru a počasí. K tomu ještě přes 400 hodin jízd přímo v terénu na německých silnicích.

Historie vyklápěcích helem Schuberth začala před více než 20 lety s přilbou Concept. Od té doby se i řídí filosofií nekonečné evoluce, díky které byl Schuberth schopný již několikrát posunout hranice toho, co znamená špičková přilba. Výsledkem je tentokrát to, že C5 je lehčí, ale přitom bezpečnější přilba s agresivním moderním designem, která zůstává při jízdě extrémně tichá.

 

 

Bezpečnost na prvním místě

Pro Schuberth je samozřejmě hlavním kritériem ochrana. C5 je jejich první přilba, která má nejnovější homologaci ECE-R 22.06 pro ježdění se zavřenou i otevřenou bradou P/J. Skořepina je nově směs skelného vlákna DFP spolu s Carbonem, díky kterému má ještě lepší schopnost pohlcovat nárazy a navíc je lehčí.

Stejně jako všechny ostatní přilby Schuberth má i C5 Anti-Roll-Off-System, nově s příjemnější pozicí bradového pásku pro ještě lepší pocit.

 

Skvělá aeroakustika a aerodynamika

Vynikající aeroakustika byla už od prvních přileb Concept jedním z poznávacích znamení vyklápěček Schuberth. Během vývoje C5 strávili odborníci více než 200 hodin ve vlastním továrním větrném tunelu a vylepšovali design skořepiny. Díky těmto podrobným studiím spolu se zcela novým konceptem krčního límce, který perfektně utěsňuje spodní část helmy, se podařilo C5 dosáhnout skvělého výsledku v testu hlučnosti - 85 Dba ve 100 km/h na naháči.

 

Nový systém větrání

Odvětrání C5 zcela mění pravidla hry v oblasti vyklápěček, optimální termoregulace zajišťuje nedostižný pocit pohodlí. Schuberth C5 má nově dvojitou ventilaci na bradě, jejíž součástí je vyjímatelný a pratelný filtr, manipulace a přizpůsobení přítoku vzduchu podle potřeby je navíc opravdu jednoduché. Systém doplňuje ještě nový spoiler v zadní části přilby s odvodem vzduchu a odkrytými kanálky v EPS skořepině.

 

Koncept Schuberth Individual

Standardní hlavová výstélka byla vyvinuta pro maximální komfort pro všechny naše zákazníky, ale někteří s nezvyklým tvarem hlavy museli dělat kompromisy. Pro Schuberth ale nejsou kompromisy cestou, kterou chtějí jít, takže představují zbrusu nový koncept Schuberth Individual. Je to specifický program, který umožňuje přizpůsobit vnitřní polstry podle potřeby díky různým tloušťkám pro boční, zadní a lícní vycpávky ve velikostech M/L/XL.

 

Interkom s technologií Mesh 2.0

Komunikace SC2 je extrémně jednoduchá na instalaci, nastavení i používání. Stačí zapojit mikrofon, sundat krytky vzadu na helmě, zacvaknout hlavní jednotku, zapnout a můžete vyrazit. Nejnovější HD reproduktory od Seny a tři antény pro FM rádio, Bluetooth a Mesh interkom jsou už součástí přilby.Technologie Mesh 2.0 přepisuje definici toho, co znamená komunikační síť, můžete totiž spojit doslova nekonečně účastníků. Kromě toho SC2 nabízí možnost používat digitální asistenty, regulaci okolního hluku a skvělý dosah.

 

Paměťová fukce hledí

Jsou to i drobné detaily, které dělají rozdíl mezi obyčejnou helmou a přilbou Schuberth. C5 si z osvědčené vyklápěčky E1 převzala koncept paměti, kdy hledí zůstává ve stále stejné poloze. Bez ohledu na to, jestli je bradová část zrovna otevřená nebo zavřená.

Jednobarevné varianty vychází na 16.900 Kč, vícebarevné designy pořídíte za 19.990 Kč. Dostupná bude na novou sezónu, cca v lednu 2022.

Jako první si nové přilby Schuberth C5 mohou předobjednat členové MotoRoute klubu.