Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Aktuality

Triumph Trophy 1200 - podrobnosti

Redakce, 26.6.2012

Triumph konečně představil nový model Trophy 1200, o němž jsme už několikrát psali. Tenhle krasavec má polykání kilometrů v popisu práce, jak je už na pohled zřejmé. Vzhledově poněkud připomíná bavorácké RT, což by však nemuselo vadit - výrobce jistě ví proč...

Cesťák je poháněn triumphím tříválcem o objemu 1215 ccm s výkonem 132 koní a krouťákem 120 Nm, s čímž už se dá pracovat :-). Sekundární převod obstarává spolehlivý kardan. Motorka je vybavena systémem "ride by wire" (plyn ovládaný elektronicky), kontrolou trakce, tempomatem, elektronicky ovládaným odpružením, elektricky stavitelným plexištítem, kombinovaným ABS, monitorováním tlaku v pneumatikách, moderním audio systémem s bluetooth (možnost sluchátek do helmy) a dalšími vychytávkami. Potěší servisní interval 16 000 km. Standardně jsou montovány kufry systému Triumph Dynamic Luggage System o obsahu 31 litrů.

Novinka má být k dispozici ve dvou variantách označených Trophy a Trophy SE, přičemž ta druhá bude mít o něco dražší výbavu (lepší audiosystém s integrovaným GPS, lepší podvozek s elektronickým nastavením). Co se týče barev, můžete si vybrat mezi stříbrnou nebo modrou. 

Motocykl by měl být v prodeji od října 2012. Cena v Británii bude pod 14 000 liber, na českou cenu si zatím musíme počkat.

 

Triumph Trophy 1200 - technické údaje

Motor a převodovka
Typ: Řadový kapalinou chlazený tříválec, 12 ventilů, DOHC
Zdvihový objem: 1 215 cm3
Vrtání/zdvih: 85 x 71,4 mm
Ovládání plynu Ride by wire, vstřikování
Výfukový systém z nerezu 3 do 1
Vícelamelová spojka v olejové lázni
6-stupňová převodovka
Kardan
Objem oleje: 4,0 litru
Max. výkon (na klice): 134 k (99 kW) při 8 900 ot./min.
Max. kroutící moment: 120 Nm při 6 450 ot./min.

Rám a podvozek
Rám z hliníkové slitiny
Jednostranná kyvná vidlice odlitá z lehké slitiny s kardanem
Pětipaprsková litá kola 17 x 3,5" přední, 17 x 6,0" zadní
Pneu přední 120/70 ZR17, zadní 190/55 ZR17
Přední obrácená vidlice WP 43 mm, ručně nastavitelný útlum, zdvih 130 mm travel, model SE elektronicky stavitelný útlum (sport/normal/comfort), zdvih 127 mm
Zadní tlumič WP s odděleným zásobníkem oleje, ručně nastavitelné předpětí a útlum, zdvih 120 mm, model SE elektronicky stavitelné předpětí (sólo, sólo se zavazadly, se spolujezdcem) a útlum (sport, normal, comfort), zdvih 120 mm
Přední brzda dvoukotoučová 320 mm, čtyřpístek Nissin, propojené brzdy (přední brzda částečně aktivovaná pedálem zadní brzdy)
Zadní brzda jednokotoučová 282 mm, dvoupístek Nissin
ABS (bez možnosti vypnutí)

Přístrojová deska
Analogový rychloměr a otáčkoměr, multifunkční displej s podsvětlením, dvě počítadla kilometrů, informace o audio systému, palivoměr, km do prázdné nádrže, indikátor potřeby servisu, indikátor zařazené rychlosti, hodiny, teploměr, varování před námrazou, stav vyhřívání rukojetí a sedadel, stav tempomatu, nastavení předního světla, scrollování na řidítkách

Rozměry a hmotnosti
Délka: 2 235 mm
Šířka: (na řidítkách) 975 mm
Výška bez zrcátek: 1 435 - 1 555 mm
Výška sedla: 770 - 790 mm (stavitelná)
Rozvor: 1 542 mm
Sklon řízení/stopa: 27,0º / 119,0 mm
Objem nádrže: 26 l
Pohotovostní hmotnost bez kufrů: 301 kg
Objem kufrů: 31 l každý



















Vaše názory

K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor